het gevolg van slecht weer

22 augustus 2014

Ik had me een tijdje geleden ingeschreven voor Big Sister, Big Brother programma. Dit is dat je een meisje of jongen toegeschreven krijgt die aan dezelfde universiteit studeert. Deze persoon staat voor je klaar als je iets of iemand nodig hebt en probeert je te helpen waar nodig. Ik heb een Big Sister gekregen en ben er heel blij mee. Ik heb haar voor de eerste keer dinsdag ontmoet en het is echt een hele lieve. Zaterdagochtend ga ik ermee ontbijten en kan ze mijn nog wat plaatsen in Queretaro leren kennen.

Jammer genoeg heeft het slechte weer er nu voor gezorgd dat ik ziek ben. Koorts, keelontsteking fijn is anders. Dit is nu niet bepaald het land waar ik graag ziek word maar het is nu zo. Hopelijk is het snel beter want vanaf dinsdag beginnen de tennislessen en ik wil er klaar voor zijn.

Ik heb volgende week ook al mijn eerste examens. Het is heel snel en ook wel spannend.

Hieronder vindt je een link van een flashmob die mijn unief vorig jaar heeft gemaakt. Voor diegene die niet weten wat een flashmob is: ineens begint er muziek te spelen en beginnen er een paar mensen te dansen en er komen steeds meer en meer mensen bij. Dit jaar willen ze terug een flashmob maken. Voor diegene die het filmpje van vorig jaar willen zien kunnen hieronder op de link klikken.

Volgend weekend ga ik voor een tweede keer naar Teotihuacan. Ik kijk er alvast naar uit.

Nog een prettig weekend voor iedereen.

1. Serge, Ilse en Sander:
    25 augustus 2014
    Ann, je hebt het precies getroffen
    niet qua weer bedoel ik dan ;-)
    Peter had al gezegd dat het er zo had geregend (hier in België is het niet veel beter, maar niet zoveel regen ineens)
    maar je hebt het getroffen met je Big Sister en de eigenaars waar je van huurt.

geniet nog verder van de ervaring en veel succes met de examens.

Serge en ilse